DPD dodání:

  • doprava pro ČR.
  • sledování zásilky u DOPRAVCE ( DPD )
  • na dobírku zásadně nezasíláme, vždy platba předem na účet číslo:  2202078761/2010 a variabilním symbolem číslo objednávky(které máte taktéž v e-mailu) nebo celé jméno a příjmení..
Společnost DPD je balíkový přepravce doručující obvykle do 48 hodin od předání zásilky do přepravy z naší strany.

Zásilka bude doručena kurýrní službou na Vámi určené místo (možnost zaslat zásilku do zaměstnání – nezapomeňte uvést název firmy) většinou následující den po dni expedice v rozmezí od 8:00 do 16:00 hod. Dodací lhůta závisí na aktuálních možnostech třetí strany, tj. dopravce a bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo jinými okolnostmi nezaviněnými prodávajícím.

Sledovat zásilku můžete pomocí trackovacího čísla, které vám dopravce zašle prostřednictvím DPD stránek.

KURÝRNÍ DORUČENÍ Cena dopravy
objednávky do 2.500Kč

objednávky Nad 2.501-4.999Kč

99,-

180,-

objednávky nad 5.000,- 0,-

(Podle zákona o evidenci tržebje prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; vpřípadě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.)

Po obdržení Vaši objednávky dostanete automatickou odpověď – kopii vaši objednávky. (Pokud jste tuto kopii neobdrželi, objednávku jste nedokončili, uvedli jste nesprávnou emailovou adresu, máte plnou emailovou schránku nebo vám zpráva spadla do složky nevyžádaná pošta-spam).

Pod číslem zásilky, které obdržíte od přepravce zpravidla emailem, můžete na stránkách DPD stránek. sledovat aktuální místo kde se zásilka nachází. (Pokud jste tento email nedostali, tak jste pravděpodobně uvedli nesprávnou emailovou adresu, máte plnou emailovou schránku nebo nebo vám zpráva spadla do složky nevyžádaná pošta-spam).

Daňový doklad

Snažíme se přispívát k ochraně našich lesů tím, že neposíláme zbytečně daňové doklady v listinné podobě, a to pokud si to zákazník výslovně nevyžádá. Na vaši žádost vám pošleme daňový doklad elektronicky emailem. Přejeteli si doklad zaslat v listinné podobě společně s vaši zásilkou, uveďte prosím tuto volbu do poznámky v objednávce. Doklad o zaplacení dobírky vám na vaši žádost vystaví také kterýkoliv přepravce.

Reklamace

Nároky z odpovědnosti za vadu výrobků má právo zákazník uplatnit v zákonném rozsahu a při splnění zákonem daných podmínek písemně u prodávajícího, a to buď emailem na [email protected]

Odstoupení od smlouvy

Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Zakazník může odstoupit od smlouvy písemně buď elektronickou zprávou odeslanou na emailovou adresu [email protected] nebo v listinné podobě, a to posláním na adresu Jana Horkelová,V Rámech 283 , Havlíčkův Brod, 580 01. Zákazník může taktéž využít formulář pro odstoupení, který si může níže na této stránce stáhnout ve formátu PDF a tento vyplněný a podepsaný formulář odeslat některým z výše uvedených způsobů. Odstoupil-li zákazník od smlouvy, vráti zboží na adresu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. V případě odstoupení od smlouvy nese zákazník náklady spojené s navrácením zboží. Zákazník nemůže od smlouvy odstoupit v případě dodání zboží v uzavřeném obalu, které zákazník z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit. Ustanovení tohoto odstavce o odstoupení od smlouvy se nepoužijí pro dodávku potravin, nápojů nebo jiného zboží běžné spotřeby dodávaného do zákazníkovy domácnosti nebo do jiného místa, které zákazník určil (§1840 odst.1, písm. g, z.č. 89/2012 Sb., podobně pro slovenské zákazníky §1, odst.2, písm. h, z.č. 102/2014 Z.z.).

Vrácení peněžních prostředku zaplacených zákazníkem bude ve prospěch zákazníka uskutečněno nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy zákazníkem, a to způsobem sděleným zákazníkem, jinak stejným způsobem, jakým byly ze strany zákazníka peněžní prostředky internetovým obchodem obdrženy. Internetový obchod však není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky zákazníkovi dříve, než mu zákazník zboží předá.

Mimosoudní řešení sporů

Zákazník má právo obrátit se v případě sporu s prodávajícím na subjekt mimosoudního řešení sporů, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

RSS – ZDROJE

Můžete libovolně používat i v plném znění článku pouze pokud uvedete odkaz na náš e-shop.

V Ledči dne 1.7.2021